Thursday, January 25, 2007

Ntah Apa Apa Ntah!??

1. Why did the rocket lose his job? = He was fired!

2. How do you make milkshake? = Give it a goog scare!

3. Mamat jumpa doktor. Takutlah sebab dia ada tanda nak kena SARS, lepas kena check, doc kata dia sakit 'SOOT'... korang tahu tak 'SOOT' tu apa? doc kata dia bukan SARS tapi kena 'sakit orang-orang tua'. bengang gila lah. hehehe.. kalau korang rasa tak sihat pilah jumpa doc. mana tahu timbul lagi penyakit lain lak..... hehehe..... jgn marah yek...

4. Some people will ask to beggar (peminta sedekah), `Why you didn`t working. The beggar said...`This is my work.... Hahaha... Not funny! Syok Sendiri... hehe

5. Ada mamat indon jumpa kedai nama oven. Indon tu ingat kedai tu ketuhar besar, pastu ada org putih nak masuk kedai tu. Indon tu tak bagi.... tp org putih tu masuk juga... lepas omputih tu masuk, tiba2 keluar org negro botak. indon tu pun kata"tula, org cakap jgn masuk, masuk juga. kan dah hangus."... Haha

6. Ni adalah kisah dua suami yang masing2 isteri diorang nak bersalin..... suami pertama kerja kat 5 star... dari bilik operation theatre 1 sampaila bilik ke 2....

Doc: Saya dah scan , saya tengok kembar 5.....
Suami 1: Alhamdulillah... lega rasanya... anakku selamat.... tak kisahla... budget lari sekalipun..

Suami kedua tibanya saat ... sikit punya cuak..

Suami 2: Aku kerja kat 7 eleven.. mati kalu kembar 7...

dokte kuo cakap ank dia sorang jek.. hehe... Lega...

7. NASIHAT DOKTOR: Sila duduk di rumah jika anda ada SARS, jangan pakai SARong, jangan minum SARSi, jangan makan SARdine dan jangan SARbo kawan.

8. SENYUM pd org tua tanda sayang, SENYUM pd kanak-kanak tanda kasih, SENYUM pd kekasih tanda cinta, SENYUM depan komputer tanda GILA, masih SENYUM lagi...mmg sah GILA!!! :) :) :)

9. Nenek Nyanyuk!

Tiga org nenek ni beborak pasal kenyayukan memasing,

Nenek 1: Aku kalau turun tangga, bila sampai tengah² aku lupa aku nak naik ke turun...

Nenek 2&3 pon bergelak ketawa sambil mengutuk nenek 1 dan menyebabkan nenek 1 bengang dan melarikan diri ke zimbabwe, kemudian tibe turn nenek 2...

Nenek 2: Aku kalau berdiri kat muka pintu mesti aku lupa aku nak masuk ke nak keluar....

Nenek 3 gelak sambil mengetuk-getuk meja....

Nenek 3 : Eh,sape plak yg ketuk pintu tu?

10. Kondukter Bas Punya citer....

Seorang penumpang ikut Bas Berkenaan.. Dia ikut dari dia naik hinggalah turun Bas berkenaan tak dapat tempat duduk, tapi tambang bas yg diminta oleh Kondakter adalah sama dgn penumpang yg dapat tempat duduk lalu dia cakap ' DARI KENAIKAN SAMPAI KETURUNAN TIADA KEDUDUKAN'.. eheheheh.... Marah tuuuuuuu....