Wednesday, January 24, 2007

Anak Beso!

Ni haa aku nyer citer lawak lak... Dalam sebuah kampung terdapat 2 orang pencuri. Kerja pencuri ini tidak lain dantidak bukan semata mata mencuri di malam hari. Pantang ada rumah yang nampak macam dimiliki oleh orang kaya sket..mesti diorang nak masuk nyer. Pencuri pulak punya le terror tak pernah kena tangkap. Satu hari, mereka merancang nak merompak satu rumah tu. orang tu baru pindah kat kampung mereka. So apa bila sampai malam yang di janjikan, maka mereka pun pegi le kerumah tersebut. Sebelum masuk dalam rumah, sorang dari pada pencuri tu iaitu chief gi buat survey dulu. Tetiba dia kembali kat kawan dia yang tenggah nunggu kat luar. Dia kata..."jom kita balik aje lah. Cancell tak jadi curi lah rumah ni." Pas tu kawan dia tanya pesal lak. Ini lubuk besor. Boleh gak buat duit raya.Jawab chief "Ada ibu sedang menyusukan anak". Balas kawan dia "Dah tu peduli apa"...Jawab chief dia "Anak dia besar..lebih besar dari emak dia. Kalau anak dia dah besor pada mak dia, bapak dia tak tahu le aku beso mana… Haha