Sunday, September 24, 2006

SMS Korang Bagi

Lawak 1

Sila baca dengan teliti:

“Pakiruan Rapundu Kpratus Amtagul Bukwuru Gratalun Subono”

Tahniah, anda baru sahaja membaca jampi untuk membesarkan lubang jubur sendiri!

(Bulad)

Lawak 2

Ke depan best, kedalam syok, ke kiri ke kanan lagi shedaap! Kalau dicucuk dalam dalam, Fuyooo… Bestnya korek telinga… Hehe

(Bulad)

Lawak 3

Ada seorang raja mempunyai 4 orang isteri… Maria, Bertha, aminah dan Puteri… Bila Baginda memanggil semua isteri isterinya… Baginda menjerit! “Mari, Ber, Am, Put” kah kah kah…

(Bulad)

Lawak 4

Angkat tangan! Ini satu rompakan, yang hnsem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam gerila tu, jangan pura pura membaca depan PC… Pergi ke tengah! Cepat!.

(Dangkal)

Lawak 5

Sang lalat dan bini lalat pergi merayau rayau mencari makan, mereka masuk ke dalam jamban untuk makan tahi. Bini lalat berkata..

Bini : “Bang, kenapa kita kena makan tahi hari-hari?”

Laki : “ Hish… Jangan cakap benda-benda kotor time makan!”

(Jennety)

Lawak 6

Malaysia telah mengharamkan puak radikal seperti Al-Aqram, Al-Maunah, Al-Qaedah. Cuma satu puak lagi yang masih dibenarkan bergiat dan mempunyai ramai ahli iaitu “Alkohol” hahahaha

(Gracya)

Lawak 7

Allah menciptakan manusia berpasangan, ada lelaki, ada wanita. Ada yang comel dan ada yang Hodoh. Yang comel tulis cerita lawak, yang hodoh baca lawak. Kita harus tabah menerimanya.

(Bulad)

Lawak 8

Aku bertekad nak bagitau perasaan sebenar aku padamu.. “ Aku sangat-sangat dan amat mencintaimu, aku tidak boleh hidup tanpamu”

Yang benar,
Unta.

(Kaduk)

Lawak 9

How I wish I could touch you, feel your body and hold you with my hand. I kiss your lips so fresh and sip the tastiest part of you..! I Love U… My refreshing Coca Cola!

(Wong Kui Ming)

Lawak 10

Seorang datuk dan cucu sedang berbual bual pada waktu petang…

Cucu : “Tuk, kenapa rambut atas mu beruban?”
Datuk : “Sebab kurang hiburan”
Cucu : “Tapi nenek kata, rambut kat bawah tu takde pun putih??”
Datuk : “Apa mau hairan, Itu kan pusat hiburan!” “Binawe punya nenek ngko!”

(Abito)

Lawak 11

Just want you know that our friendship means a lot to me.. You cry, I cry.. You laugh, I laugh.. you jump out through the window,.. I look down and shout! “wah lau weh! Tingginya... haha… tak guna punya member…

(Wong Kui Ming)

Lawak 12

Anak cina di Tanya…

Atuk apa nama? Quat Ngo Rat
Mama apa nama? Quat Ley Ter
Bapa apa nama? Quat Ray Sing
Abang apa nama? Quat Ley Park
Tuu.. yang depan PC tu? Quat Ken Tut!

(Kaduk)

Lawak 13

Aku dah fedup betul dengan ko ni! Ko jaga sikit mulut ngko tu! Apasal ko ni busybody betul! Habis semua orang ko bagitau yang aku ni… Kiut!

(Reynold)

Lawak 14

Tips untuk ceria:

Jika kamu resah, pandanglah wajahmu di cermin dan katakana… “Oh my God, Kiutnya aku”.. Tapi kena ingat… Jangan buat selalu sebab tak elok menipu…

(Bulad)

Lawak 15

Ada pasangan baru nikah.. Bini orang kampong, laki pulak dari Bandar… Malam pertama laki pakai kondom. Bini hairan… Esok ibunya Tanya macamana semalam? “Syok mak, masih baru lagi! Masih dalam plastic..”.. Hehehe

(Bulad)

Lawak 16

You are ABCDEFGHIJK

A – Attractive
B – Brilliant
C – Cute
D – Dazzling
E – Excellent
F – Funny
G – Great
H – Hot
IJK- I Just Kidding

(Bulad)

Lawak 17

Iklan terhebat di pasaran!

‘Ingin besarkan alat kelamin anda? Tanpa kesan sampingan, Tanpa was was, Tanpa bahan kimia mahupun dadah, Tanpa alcohol. Jaminan 100% dan berkesan. Guna lah Kanta Pembesar!’

(Reynold)

Lawak 18

Ingatlah… Jika kamu dimarah, kamu diam… Difitnah! Kamu senyum… Dikeji.. Kamu ketawa.. Nescaya dengan berbuat demikian, kamu tergolong dalam orang-orang yang tiga tahun tak korek telinga!

(Reynold)

Lawak 19

A man wet to buy ayam dekat pasar!

Man : Tokey, sayap ayam ada?
Tokey : Habis bos…
Man : Paha ayam?
Tokey : Habis juga lah bos…
Man : Pukiayam tul!
Tokey : Itu pun habis!
Man : @###%5&8 +=+ Errghhh!

(Beech)

Lawak 20

Ada cinta tapi tiada kejujuran… Ada kasih tapi tiada kesetiaan… Ada keikhlasan tapi tiada keluhuran… Ada kebahagian tapi tiada kesabaran… Tapi kalau ada ASTRO… macam macam ada!... Hehe

(Jennety)

Lawak 21

Masa bercinta, marah pun manis, baru kahwin, lagilah manis… Bila tua.. Yang ada cum.. Kencing Manis!

(Reynold)

Lawak 22

Engkau sungguh dinamis, sifatmu cukup piutis, gayamu selalu erotis, jiwamu sungguh romantis, caramu seperti celebrities… Tapi wajahmu seperti teletubies!

(Kaduk)

Lawak 23

Nenek dusun bagi pisang pada seorang Mat Salleh!

Mat Salleh : Thanks a lot!
Nenek : Mulau! Sudah bagi pisang, dia mau ‘tonsilot’ saya lagi!

(Kaduk)

Lawak 24

Kambing mengata ayam!

Kambing : Ko ni nampak jak macam raja… Ada crown.. tapi selipar pun tadak!
Ayam : Kau kambing! Nampak macam alim tapi ‘tantalau’ diluar!

(Kaduk)

Lawak 25

Ada 5 orang adik beradik, nama-nama mereka Pandit, Tatit, Mudit, Hindit, dan Tampit… Bila ibu memanggil ananya sekaligus… Pan! Tat! Mu! Hi! Tam!

(Kaduk)

Lawak 26

Lumrah alam… Bila kita susah, tiada siapa yang nak tolong… Bila kita sepi, tiada siapa yang nak temankan… Bila kita sakit, tiada siapa yang bertandang… Tetapi bila kita kentut… Semua orang pandang!

(Kaduk)

Lawak 27

Nyatanya mengapa suami mencintai isterinya…??

Cintanya
Isi Hatinya
Perwatakannya
Amalannya
Paras rupanya

Diringkaskan! CIPAP nya! Hahaha

(Kaduk)

Lawak 28

I want to share everything with you!

You’re Sadness
You’re Happy Moment
Every single Second of the day…
Let’s Start with…. Your Bank Account!.. Hehe

(Jennety)

3 comments:

chalslizan said...

Cantik la
aq sokong...
buat banyak lgi ....
kau la hero ku

baby marena said...

kck2...suka i...huhu
post la lagi..love it

Laden game said...

aku best yang ka bagi lawak nombor satu ut...baca jampi
\