Monday, October 23, 2006

Perasaan Ko Jak Turr..

One day, tersebutlah kisah seorang penumpang yang menaiki bas dari Ranau ke Kota Kinabalu... Ketika dalam perjalanan, penumpang tersebut teringin nak berak... Oleh kerana tidak tahan ngan keperitan tersebut, dia pun bagitaulah pemandu bas tersebut.....

Penumpang : Driver, driver... boleh berhenti sekejap ker? saya nak berak laa...
Pemandu : Aaah... Perasaan ko jak tu...
Penumpang : Alaa... tolonglaa... saya betul betul tak tahan dah ni driver...
Pemandu : Aaah... Perasaan ko jak tu...
Penumpang : Alaa... tolong lah berenti kejap.... saya bebetul dah tak tahan ni....
Pemandu : Isk isk isk... perasaan ko jak bah tu...

Oleh kerana dah tak tahan lagi, maka penumpang tu pun berak lah atas bas.... maka tersebarlah bau busuk yang amat sangat... hehe... maka,...

Pemandu : Woi woi... apa yang bau macam taik ni? Siapa yang berak aa...!!!!
Penumpang : Aaah... Perasaan ko jak tu!

Haha... Moralnya... Jangan buat apa yang kita tak suka orang lain buat pada kita.... hehe...