Friday, November 17, 2006

Teori Nasib!

Januari.

- Orang yang lahir januari ni jahil, kurang berpengetahuan, langsung nda cantik, hodoh dan tidak berperikemanusiaan... muka cam alien pulak tu... hehe

Februari.

- Kanak kanak yang lahir bulan ni sangat bengis, cepat murka, cepat melenting, muda tergoda dan tidak berakal... hehe lagi...

March.

-March pula cepat menangis, sikit sikit menangis... pastu selalu nak bunuh diri... pastu biul... kepala otak tara... huh! porah...

April.

- Suka menyendiri, suka makan batu ngan kicap, pastu kaca pun makan juga... ramai yang muka cam teletubies...

Mei.

- Mengumpat mengalahkan ahli mesyuarat tingkap... gatal tangan... pencuri... semua yang lahir bulan ni biasanya jadi penjenayah...

Jun.

- Hidup membabi buta... merempat, tiada kerjaya,... gelap masa depan dan tolol... bangang pun dia juga... hehe

July.

- Suka ketawa, biasanya penyebab utama kematian dia nanti bab terlalu ketawa sehingga pecah perut...

Ogos.

- Kuat marah.. suka berperang... suka teno kawan kena tumbuk... biasanya gigi depan hilang sebab kena belasah... geng geng yang lahir bulan ni memang ada rekod jenayah berat...

September.

- Hehe... aku sebenarnya tak sampai ati nak cakap,... tapi biasanya akan jadi pelacur... lau lelaki jadi bapa ayam... hehe

Oktober.

- Hmm... Kalau dah kahwin nanti, memang tak akan pernah bahagia... bab takde instint langsung... poyo dan tak tau sal undang undang...

November.

- Hidup segan, mati tak mau!

December...

- Berani korang cakap tak baik! ini bulan kelahiran aku tau! hehe